support service

Groeien door te ontzorgen, dat is waar Computacenter voor staat. Bovenop onze bestaande oplossingen en dienstverlening ontwikkelden we extra services, speciaal voor enterprise-klanten: Harmony Pro Care en Device-as-a-Service.

Dankzij Harmony Pro geniet u van verlengde garanties en een verzekering die bij schade of diefstal zoveel mogelijk zorgen wegneemt. We zorgen namelijk voor een razendsnelle reparatie of vervanging van het product. Zo is een optimale gebruikservaring altijd gegarandeerd, waar uw medewerkers ook zijn en wat er ook gebeurt.

Met een Device-as-a-Service model speelt Computacenter in op de terugkerende investeringen die devices vragen. Met de hulp van Computacenter krijgen gebruikers een device voor een lage prijs per maand. Met supportdiensten en garanties inbegrepen! Bij Computacenter willen we immers dat u zich nooit zorgen hoeft te maken over de kosten van uw IT. En zo heeft u meteen ook veel meer ruimte voor andere projecten en innovaties!

Whitepaper Harmony Pro Care

Zorgeloos verbonden zijn op enterprise-niveau? Maak nu kennis met de speciaal ontwikkelde extra service van Computacenter: Harmony Pro Care. In de whitepaper ontdekt u:

 

  • De grootste verzekeringsuitdagingen voor enterprises
  • Alle Pro Care-formules
  • Alle voorwaarden
  • Wat u kan doen bij een technisch defect, schade, ongeval of diefstals
  • Hoe u meteen aan de slag kan

BLOG Device-as-a-Service

Kom te weten hoe u de terugkerende investeringen in devices meteen kunt vergeten met het flexibele Device-as-a-Service model van Computacenter. Lees de blog en ontdek onze maandelijks, vaste formule voor het gebruik, beheer, support en de garantie van het device van uw medewerkers.